Przejdź do stopki

OGŁOSZENIE

Treść

Wójt Gminy Stężyca informuje, że w związku z ogłoszonym konkursem przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska w Gdańsku ogłasza się nabór wniosków o przyznanie dotacji celowej do zadań związanych z demontażem, transportem i utylizacją odpadów azbestowych, pochodzących z gospodarstw rolnych z terenu Gminy Stężyca.

Nabór adresowany jest do rolników, którym Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) wypłaciła i rozliczyła środki na realizację przedsięwzięcia związanego z wymianą pokrycia dachu na budynku/budynkach krytych materiałem zawierającym azbest w ramach działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.

Dofinansowanie udzielane będzie w formie dotacji do 100% kosztów kwalifikowanych. Kwota dofinansowania nie może przekroczyć limitu wyznaczonego wg iloczynu 700 zł i sumy całkowitego efektu ekologicznego, wyrażonego w Mg unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest.

Złożenie wniosku nie jest tożsame z otrzymaniem dofinansowania. Wysokość przyznanej dotacji uzależniona jest od pozyskanych środków finansowych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.

Podstawą do udzielenia dofinansowania jest Regulamin naboru w ramach Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest Część 2) Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych” dostępny na stronie www.wfos.gdansk.pl

Osoby zainteresowane uzyskaniem w/w dotacji prosi się o kontakt z tut. Urzędem –  stanowisko 24 w godzinach pracy Urzędu od godz. 7.30 do 15.30 lub telefonicznie pod numerem (58) 882-89-60. Wypełnione wnioski należy składać do dnia 15 lipca 2024 r.

Pliki

Ogłoszenie azbest 2024 432.41 KB