Przejdź do stopki

Turniej Halowej Piłki Nożnej o Puchar Wójta Gminy Stężyca 2009

Treść

PROGRAM
1. Przyjmowanie zgłoszeń do dnia 5 listopada br. pod numerem tel. (058) 685-63-49 lub osobiście w Gminnym Centrum Informacji w Stężycy.
2. Prawo do udziału w rozgrywkach mają pięcioosobowe drużyny składające się z osób urodzonych w 93 r. i starszych.
3. Losowanie drużyn i ustalenie harmonogramu rozgrywek 9 listopada br.
4. Mecze będą rozgrywały się w niedziele w godzinach popołudniowych wg harmonogramu ustalonego po losowaniu. Pierwsze rozgrywki odbędą się w dniu 15 listopada br.

REGULAMIN GRY W HALOWĄ PIŁKĘ NOŻNĄ
1. Prawo do udziału w rozgrywkach mają osoby urodzone w 93 r. i starsi.
2. Wpisowe dla każdej drużyny wynosi 50 zł (płatne podczas inauguracji turnieju).
3. Podczas rozgrywek zawodnicy obowiązani są posiadać halowe obuwie sportowe oraz jednolite kolorystycznie, numerowane koszulki.
4. Mecze rozgrywane są 2 razy po 10 minut.
5. Przerwa między połowami trwa 1 minutę.
6. Przerwy pomiędzy meczami wynoszą 5 minut.
7. Zespoły przystępują do gry w pięcioosobowym składach: 4 graczy w polu + bramkarz, do 5 rezerwowych.
8. Obowiązują zmiany hokejowe.
9. Kary:
- wykluczenie na 2 minuty,
- wykluczenie z gry (zawodnik wraca do gry w momencie utraty bramki przez drużynę grającą w osłabieniu).
10. Faule popełnione w czasie jednej połowy przez drużynę sumują się. Popełnienie trzech fauli podczas jednej połowy uprawnia drużynę przeciwną do wykonania rzutu karnego przedłużanego, tj. z odległości 9 metrów.
11. Odległość wykonywania rzutów karnych wynosi 6m.
12. Każdy zawodnik może grać tylko w drużynie, do której został zgłoszony.
13. Nie obowiązują spalone.
14. W pozostałych kwestiach obowiązują przepisy PZPN.
15. System oraz harmonogram rozgrywek jest uzależniony od ilości zgłoszonych drużyn i zostanie ustalony po losowaniu.
16. Niezastosowanie się do regulaminu może skutkować wykluczeniem zawodnika lub drużyny z gry.


UZUPEŁNIENIE DO REGULAMINU ROZGRYWEK
- z grupy wychodzą 2 najlepsze drużyny,
- punktacja przebiega w następujący sposób: wygrana 3 pkt, remis 1 pkt, przegrana 0 pkt,
- w przypadku jednakowej ilości punktów decyduje różnica bramek strzelonych i straconych,
- w przypadku jednakowej różnicy bramek 2 drużyn decyduje wynik bezpośredniego spotkania,
- w przypadku remisowego wyniku spotkania bezpośredniego lub jednakowej różnicy bramek więcej niż 2 drużyn decydują rzuty karne (5 rzutów karnych, w przypadku remisu do uzyskania przewagi).
- drużyna musi być gotowa do gry na 5 minut przed planowanym wg. terminarza rozpoczęciem meczu. Niestawienie się spowoduje walkower z wynikiem 3:0.